dinsdag 23 augustus 2011

Mutsje





















Na al het naaiwerk besloot ik om het haken nog eens op te pakken. Ik wilde een mutsje haken voor de kleinste maar vond maar geen geschikt patroon. 
Ik wilde al een tijdje eens uitproberen om iets op Etsy te kopen, dit werd de ideale gelegenheid. 's Avonds had ik het besteld en als ik opstond kreeg ik een mail uit Amerika met het patroon. Dat het in het engels was, was niet echt een probleem maar alle steken werden met afkortingen vernoemd. Ik mailde even met de vrouw van wie het patroon was en kreeg de universele symbolen voor het haken toegestuurd en zo heb ik weer fantastisch veel geleerd en  is het gelukt! 
De bloem haakte ik via een filmpje op You Tube, dat was zeer handig!!!


En zo zal ons dochter haar bolletje weer lekker warm hebben in koudere dagen, het zal nodig zijn want haar donsjes zijn nog niet zo dik.




1 opmerking:

  1. Oh schoon! en het past zo goed. zou annabel ook wel appreciƫren want die heeft ook nog geen grote bos haar! mijn haaktalent zit echter ergens heel ver verstopt, net als mijn hobbytijd voort moment...

    BeantwoordenVerwijderen