zondag 25 september 2011

Vlinder rokje

Dit weekend maakte ik dit rokje voor onze kleine kornuit, ziet ze er niet fleurig als een vlindertje uit? 
Vandaag kon ze het nog met blote beentjes aan, maar er ligt ook al een bijpassende rode kousenbroek in haar rekje. 
Ik maakte voor dit rokje voor het eerst knoopsgaten. Met het boekje van de naaimachine erbij, ging dat prima. Achteraf was ik toch weer fier dat het me gelukt was...
De hele week was er geen moment geweest dat ik met de naaimachine aan de slag kon, vandaar dat ik de kriebels om iets te maken de vijdagavond niet meer kon bedwingen en deze avond werkte ik het af. Het is toch een leuke microbe hoor!!!
Lieve groeten Lore 




1 opmerking:

  1. oh zo'n leuk stofje! en ze ziet er inderdaad fleurig uit! en die knoopsgaten, een fluitje van een cent toch...

    BeantwoordenVerwijderen