donderdag 24 november 2011


Uit leuke restjes stof toverde ik nog deze portomonneetjes, daar aan vooraf maakte ik nog drie reversable bags. Bij de laatste handtas had ik iets opmerkelijks, ik had namelijk die stof besteld en was er helemaal niet zo weg van, maar ik kocht ze toch met het idee dat smaken verschillen. Maar toen ik ermee aan de slag ging begon ik de kleuren en de kleine bloemetjes steeds mooier en mooier te vinden. Het omgekeerde is soms ook wel eens het geval een stof waar je direct enthousiast over was, blijkt achteraf toch niet zo fantastisch, misschien herken je dat wel? In ieder geval stoffen kiezen blijft een feest!





8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke handtassen en zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou je bent in ieder geval weer goed bezig geweest en ja dat herken ik wel, sommige stofjes weet je van tevoren wat je er van wilt maken en die blijven uiteindelijk het langste liggen omdat je het toch net niets vind, stom hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel herkenbaar, maar die stofkes die dan niet zo enthousiast ontvangen worden, komen achteraf dikwijls toch heel schoon tot hun recht! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hard gewerkt! Het ziet er allemaal heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gewerkt!! en de stofjes zijn super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap werk en de stofjes zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Lore,

    Ja dat herken ik zeker van de stoffen!
    De geschenkenbeurs was erg tof! Binnenkort heb ik daarom een give away! lfs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen