donderdag 22 december 2011

Dag beste volgers,
Ik haakte afgelopen week deze kerstbloemetjes afgewerkt met een paars "kristalletje. Maandagavond kwam ik op het idee en het liet me niet meer los, ik verzamelde al mijn materiaal en als de kindjes naar dromenland waren, ging ik helemaal enthousiast aan de slag. Ik ging maar slapen toen ze klaar waren en dat gaf een heel voldaan gevoel. Twee zullen bij ons in de kerstboom of aan het raam hangen, maar de anderen kregen een andere thuis bij de meester van de oudste dochter, de dagmoeder van de jongste, en de pianojuf. We wilden ze heel graag bedanken voor wat ze voor onze kindjes doen!!!
De twee mooie kaarsjes kon ik vanmorgen in de winkel niet laten staan, ik vond ze zo mooi!








4 opmerkingen:

  1. oh wat een mooie sterretjes heb je gemaakt en leuk die kraaltjes eraan.
    Leuke kaarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sterretjes zijn prachtig en de kaarsjes ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren net dezelfde kaarsjes gekocht, maar in een ander tintje! Mooi he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He lieve Lore,

    Ik wens je een geweldig tof en creatief 2012!
    Als je op mijn blog kijkt... ik heb een give away met die elastiekjes die je zo leuk vond.
    Liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen