dinsdag 7 augustus 2012

* t-shirt*


Dag beste volgers,
Afgelopen week maakte ik deze t-shirt voor onze grote meid. Ze mocht zelf de stof kiezen en het patroon komt uit de laatste Ottobre. Er was hier wat discussie of de print niet wat te jong was voor een negenjarige? Zij was er in ieder geval heel blij mee. Maar ik heb nog vijf andere kledingstukken voor onze meisjes liggen die nog niet op de blog staan, dus ik zal mijn achterstand moeten inhalen!!!
Ik merk ook dat ik de laatste tijd nog weinig kleertjes moet kopen voor de kids, alleen nog eens een legging of truitje voor erbij.
Ik ben ook weer aan het breien, omdat je dat zo eens tien minuten tussendoor  kan doen, of als de kindjes leuk aan het spelen zijn. Het resultaat van de truitjes heb je dus ook nog te goed... Maar eerst gaan wij verhuizen, na acht jaar en een half Antwerpen keren wij weer terug naar Brugge, waar ik geboren en getogen ben!
veel groetjes Lore 



8 opmerkingen:

  1. Heb die ottobre speciaal gekocht voor dat patroontje! Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ook altijd, dat die felle tricotprints niet meer voor mijn 9- en/of 7-jarige zijn, maar zij vinden altijd van niet, en van zolang ze alles met plezier dragen, blijf ik bezig he !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK heb die Ottobre hier ook en het patroontje was mij ook al opgevallen! Jouw versie is heel mooi! En die print kan nog perfect voor een 9-jarige, vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit stofje toch niet te jong hoor. Het is echt wel mooi! Veel succes met de verhuis..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap shirtje voor een knappe dochter! Succes met het verhuizen, en welcome (back) in Brugge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi truitje en ik vind het een leuk stofje.
    En veel succes met je verhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig voor jouw negenjarige! Ik kan al niet wachten op het verjaardagscadeau (overlock!) om me ook aan zulke T-shirts te wagen!

    BeantwoordenVerwijderen