vrijdag 30 december 2011

Poppenkleertjes



Dag lieve lezers,
Nog een dagje te vroeg maar ik wil jullie toch allemaal een creatief, liefdevol en gelukkig 2012 toewensen!! En je weet op 1 januari maak ik iemand gelukkig met de give-away!!!!!
Deze pop maakte ik een aantal jaren geleden voor onze oudste dochter, met het broekje en het gebreide truitje aan. Nu onze jongste zich echt ontplooit tot een echt poppenmoedertje komen de poppen hier weer helemaal tot leven. Het rode kleedje maakte ik afgelopen week voor mijn metekindje, ze weet dat ik kan naaien en vroeg om een kleedje voor haar pop. Aan dit idee kon ik niet weerstaan en ging enthousiast aan de slag, nu ben ik alleen nog benieuwd hoe ze morgen zal reageren als ze haar pakje opendoet....

4 opmerkingen:

  1. ach wat schattig, daar zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt. Ook voor jullie een creatief en gezond 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, dat je dat kunt: poppen maken!! Die kleertjes zou ik in een groter formaat ook wel rond mijn levende pop gehuld willen zien :)) Heel mooi!
    Geniet van de feesten en alvast een gelukkig 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk dat ze er blij mee zal zijn , ziet er zo lief uit

    BeantwoordenVerwijderen