zondag 15 januari 2012

Onze grote dochter aan de naaimachine!!


Dag beste volgers,
Dit weekend maakte ik een zwemzak voor onze oudste dochter (komt nog op foto), maar daarna nam ze zelf plaats achter de naaimachine!! Ik vond het zelf een beetje spannend, wat laat je ze zelf doen en waar stuur je bij? Ik was verbaasd hoeveel ze al zelf kon, dat was echt fijn om te zien! Voor kerst kreeg ze dit boekje, want ze vroeg altijd om ook eens iets te maken en dan had ik maar af en toe eens een idee. Het boekje vond ze geweldig en het zijn haalbare projectjes voor een 8,5 jarige. Ik kocht het in de Veritas.
Vandaag maakten we het handtasje. Ze vond het superleuk en is echt gelukkig, wat moet een mama nog meer hebben?!
Ik beloofde jullie een handleiding van het groene rokje, maar ik ben een beetje onverwacht weer voltijds gaan werken voor een bepaalde tijd, maar ik probeer het zeker nog te doen...
Nog een gezellige zondag en een goede week!







16 opmerkingen:

  1. Leuke tas ,dat heb je heel mooi gedaan en mooie stofjes heb je uitgekozen ,proficiat hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, dat is knap !!!
    Ze kijkt terecht super trots !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe schattig, daar vloeien zeker nog meer leuke dingen uit ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi tasje is het geworden. Ik ga dat boek eens gaan bekijken. Onze dochter wil ook graag leren naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap voor een beginnertje! Ze zal de creatieve genen van mama hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi gedaan! daar mag ze zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er een leuk boekje uit. Ik zou daar ook nog wel dingen uit willen maken.
    En wat heeft ze dat schitterend gedaan. En inderdaad een mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. knap hoor!!! wat durf ik Payal toch nog niet te laten doen ... die is nog veel te wupsieflupsie daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tas heef ze gemaakt!!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar droom ik dus van eh, dat mijn dochter ooit naast mij aan haar eigen naaimachientje zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, Lottelinde!!
    Je zakje is supermooi geworden, knap hoor.
    En ik herken de bolletjesstof :-)
    Blij dat je het voor zoiets moois hebt kunnen gebruiken.

    Lieve groetjes,
    Nele

    Ps. Lore, ik bel je nog om verslag van je werk te horen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ah....wat mooi gemaakt zeg. LEuke blog heb je en ik ga je vanaf nu volgen. christel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke blog heb je, ik ga je zeker volgen.
    En wat een mooie tas............vooral het stofje, ik heb er nl. net een poppenjasje van gemaakt. Ik zet haar morgen op mijn weblog.
    Groetjes, ieke

    BeantwoordenVerwijderen