zondag 8 januari 2012

Rokje naar eigen patroon

Dag creatieve volgers,
Donderdagavond had ik heel veel zin om nog eens een rokje voor de jongste dochter te maken, die over een paar weekjes twee jaar wordt. Ik liep al enkele dagen, zo tussen alles door, aan een patroontje te denken. Ik ging een stofje kiezen, een groen met kleine boompjes erop en ging aan de slag. Ik had dus het idee in mijn hoofd en het was een beetje spannend afwachten hoe het er in werkelijkheid uit ging zien en of het modelletje haar goed zou staan. Toen ze het aan had, was ik blij, net als dochterlief! Ze draagt zeer graag rokjes en zegt dan lief: " Mama gemaakt!" Het was eenvoudig om te maken, dus er zullen er zeker nog volgen. Volgende week zal ik proberen om er een handleiding van te maken, dan kunnen jullie ook fleurige rokjes naaien!


7 opmerkingen: