zondag 1 januari 2012

Uitslag give-away!

Dag lieve volgers,
Eerst en vooral HAPPY NEWYEAR! Maar zoals beloofd mag ik nog iemand gelukkig maken vandaag, de give-away is gewonnen door Lies(je) van de blog It's all Lies! Proficiat en veel plezier met de stofjes en het engeltje zal het graag bij je thuis brengen!!

Verder maakte ik nog een mutsje voor een klein, schattig meisje. Ik kan het jullie nu laten zien, want ze kreeg het gisteren. Het zal haar bolletje lekker warm houden.
Lieve groeten, Lore

14 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Lies... En wat een lief mutsje!

    En natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar!!!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw, amai niet te doen, wat een leuke verrassing!! :-)
    Ik wens jou en je familie ook veel geluk in 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, Liesje! Veel plezier met je stofjes!
    En aan allen een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Liesje, maak er iets moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. liesje van harte hoor!

    En een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel gelukkig Nieuwjaar!!!! Proficiat aan Liesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk nieuwjaarscadeautje voor jou, Liesje! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd aan Liesje.
    Ik wens aan iedereen een gezond en creatief 2012 toe.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super schattig mutsje!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi mutsje. Vrolijke kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je je email geeft, zal ik het je mailen.
    De meeste figuren vind ik via google afbeeldingen.
    Ik vind trouwens je afbeelding van je shop heel leuk.
    En je ikealampen vind ik ook zo leuk. Ik had stof willen kopen maar hetgeen ik wilde was jammer genoeg uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen